пʼятницю, 12 липня 2013 р.

Step 6

Оце так! Я очікувала, що Віка дійсно крута "хіпі" з типовою філософією й поведінкою. Виявилось, що вона, на щастя не курить марихуану і не вживає наркотиків, не заперечує працю як форму існування. Взагалі, вона є цнотливою молодою дівчиною, Яка мріє вийти заміж та мати багато дітей. Це все суперечить філософії хіпі. А що ж від "хіпі" є в нашої Вікусі? Виявилось, що вона хіпі лише за зовнішніми проявами. Вона носить довгий вільний одяг, розпущене волосся зі стрічкою, багато намиста та браслетів, має вишиті сумки та вельветові штани! В той самий час вона не мала уявлення про фактори появи цієї субкультури, ідеологію, особливості поведінки і світогляду! Віка не купує секонд-хенд одяг, їсть м"ясо і не дуже дбає про навколишнє середовище:( А ще вона планує вчитися, багато працювати й зробити кар"єру. Мені довелось розповісти Віці все, що я знаю про цю субкультуру. Вона була в ШОЦІ! Вона пояснила, що обрала такий стиль одягу тому, що це допомагає її виділятись серед однолітків, тому що багато її друзів теж є "хіпі" (підозрюю такі ж, як вона), а ще тому, що такий одяг допомагає їй приховувати вади її фігури (вона трішки повненька). Крім цього, вона вдала майстриня - більшість своїх прикрас у стилі хіпі вона виготовила своїми руками. Отже, я зробила висновок, що Віка є хіпі лише за зовнішніми проявами, а саме за стилем одягу. Для Віки бути модною - це бути хіпі, а бути хіпі - це носити одяг у стилі хіпі. Цікаво, які результати у членів моєї групи?

Немає коментарів:

Дописати коментар